|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Pillars of Eternity z łatką 1.03. Poważny błąd z ekwipunkiem usunięty
| |
Choć Pillars of Eternity jest powszechnie uważane za wyśmienitego cRPG-a, niejeden gracz skarży się na trapiące grę błędy. Na szczęście studio Obsidian Entertainment właśnie wypuściło do swojego najnowszego dzieła kolejną łatkę, oznaczoną numerem 1.03.
Poniżej przedstawiamy inne co ciekawsze zmiany:
Już nie zdarza się, by przedmioty podnosiły postaciom statystyki permamentnie;
Rozwiązany został problem z wyłączaniem się gry („crashem”) w Twierdzy Raedrika;
W menu możemy znaleźć opcję konfiguracyjną dla antyaliasingu;
Wprowadzone zostały zaawansowane wskazówki do Encyklopedii;
Zwiększyła się liczba ikon przedmiotów;
Nagrano kwestie mówione związane z czynnościami i statusami takimi jak otwieranie zamków, zatrucie, wypatrzenie wroga w trybie zwiadu, nieudane rzucenie zaklęcia, unieruchomienie czy wykonanie zadania;
Możliwe stało się robienie użytku z wytrychów umieszczonych w schowku;
Nic już nie stoi na przeszkodzie, by „wyposażać się” w niedźwiedzich i kocich pupili razem z kapeluszami.
Oprócz tego naprawiono wiele innych błędów (związanych np. z zadaniami, interfejsem, udźwiękowieniem i grafiką) oraz poprawiono balans mechaniki rozgrywki.
Źródło:
"Draug" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2015-04-05 11:42:15
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|